eMAGia

joi, 9 septembrie 2010

Oare toate masinile se ridica?



Probabil ca va aduceti aminte de Nicorescu, superbogatasul care agata femei pe facebook, asa cum zic cei de la cancan. Azi treceam si eu ca orice om de rand pe Dorobanti, in interes de serviciu, cand vad parcata superlimuzina domnului fix intre 2 treceri de pietoni pe un colt de strada. Probabil ca eu daca as fi parcat acolo, masina mea era ridicata in maxim 5 minute si as fi devenit bun de plata ca sa pot sa o recuperez.


Oricum solutia pe care o vad este sa imi cumpar si eu un Bentley, ca sincer sa fiu cei de la ridicari nu cred ca au caracatitie din alea de pus pe roti de dimensiunile jantelor care le are (20" daca nu ma insel), deci voi putea sa parchez la libera alegere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

va rog sa folositi un limbaj decent